söndag 29 november 2009

Värmepumps söndag




Idag var Janne här och hjälpte oss med värme pumpen.
Peter har sovit här hela helgen, Örjan och Peter var i västerås och tränade folkrace på lördagen.
annars har vi bara myst i soffan.
Jag kan ju fan inte göra ett skit utan att det gör ont eller gubben gnäller.
När han var iväg tränade passade jag på hänga julgardiner och ta fram någon tomte, vilket liv det vart när han kom hem, jag försökte förklara att jag inte sprungit någe extra, utan tagit med mig någon sak upp när jag ändå var där nere, är as mycket kvar.
Och gardinerna var ju bara ta tag i en stång och klä på, så behövde varken klätra eller springa runt..
Så fick jag ont sedan, men inte pga av detta, var timmar efter och Ubbe skällde, vad var det jag sa,sedan har han vaktat mig som en hök.
våga fan ta fram någon mer tomte nu haha
Nu har dom iallafall satt upp inne delen på pumpen, sedan vart det för mörkt ute.
så re4sten får vi ta sedan.
annars har jag blödigt en massa.
Men idag kunde jag både pissa och skita utan problem:) haha nu vet ni det;)
Nä nu har jag lovat Jonny kolla hans bilder, så vi hörs:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar