tisdag 24 november 2009

Glädjen håller i sig, trots mörker


Hej på er alla!!!!!!
Jo jag mår bra faktiskt, är som det gått en rensning i hela kroppen.
Jag känner jag har en plan att följa och känner mig redo ta den.
Och som jag sa, behöver er verkligen mina vänner, att ta tag i livet igen:)
Idag vaknade vi rätt sent, och det vart snabba bud, eftersom vi fik besök av Peter och super söta Cissi, sedan kom även söta Dennis med sina busmin förbi.
Dennis är så söt när han är på det humöret, bara lyser om honom och så kommer det, Ubbe ska du köra i helgen är billigt jag lovar, och så står han där och löser alla problem och flinar åt mig haha, gillar honom skarpt, speciellt när han är så:)
Skit skoj att Cissi och Peter kom på en överasknings fika med fikabröd, är så sällan man träffar tjejerna nu förtiden.
Tyvärr vart det lite kort och stressat, eftersom Ubbe skulle jobba.
Riktigt skoj höra att Cissi fått våran gamla katt Tequila upp i vikt, vilket alltid vart väldigt svårt med henne, skönt höra hon mår bra.
Nu sitter jag på facebook och gör absolut inget vettigt, men rätt skönt, ska ju jobba imorgon.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar