onsdag 25 november 2009

Nu börjar jobbar veckan

Nu sitter jag här, ska snart sova, väntar bara hem gubben min.
Sedan är det dags sova och jobba min jobbar vecka.
Har ingen alls lust jobba natt när det är mörkt hela tiden, man behöver verkligen dagsljuset.
Och som nattjobbare, är det verkligen mörkt dygnet runt.
Ubbe är ledig inatt, när jag går på min första, känns lite surt, men men kan inte alltid ha tur med våra ledigheter, och han ska iallafall bara skruva bil, eftersom Dennis lyckades lura iväg gubben i helgen hihi.
Inatt förutom slöat har jag betalat räkningar, så trist, men måste ju göras.
Hoppas verkligen att det onda inte kommer tillbaks, vill verkligen inte vara sjukskriven mer nu.
Och vill defenetivt inte ha det onda tillbaks.
Puss och kram på er alla om vi inte hörs på några dagar, men ska försöka titta in hälsa på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar