måndag 16 november 2009

100% äntligen svar

Nu har dom ringt och jag har fått missfall, och mina blödningar börjar avta, men om dom ej slutar så ska jag in såklart, men blodproverna visar att kroppen sköter det den ska, och i övrigt frisk.
Jag var rätt tidig, så behöver inte skrapa
Just nu känns det rätt bra inte vara gravid, så man kan ta smärtstillande för resten av kroppen.
som också den börjar bli bättre.
Huvudsaken är jag att jag fungerar;)
Fick läkarintyg idag från 11 nov tills den 18 alltså hela min arbetar period pga av smärtan och även pga av det psykiska i det hela, vart en liten chock, bli så dålig som jag vart och efter alla år och äntligen bli gravid och sedan få missfall, allt gick så fort.
Och med panikångest i botten så har man canser och ska dö i sin fantasi haha.
Så nu är det bara sista läkningen kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar