fredag 6 november 2009

Kan fan inte gå...

HELVETES jävla rumpa.....
Eller skinka, ni vet knuten mellan ben och rumpan, vad det nu kallas, känns som den är inflammerad, så varje steg känns som tusen nålar.
Men idiot som jag är, blir jag alltid mer aktiv av att vara sjuk på någe sätt.
Så nu var jag ute kratta, jag har lagat hundmat av rester i frysen och bakat nu på morgonen.
Även små städat, så inte ens ipren hjälper smärtan nu, och dessa salvor man kan köpa med bedövningssalva i hjälper knappast på ett stort fett lager som finns på min skinka.
Och jag är inte så pass aktiv som jag hade hoppats på vara denna helg/lediga vecka, har massa jag skulle vilja ha gjort, städa hela huset, kratta baksidan klart, och bada Falcon , klippa 7 katters klor, och sätta upp värmepumpen.
Ska iallafall försöka ta tag i tre saker jag tänkt göra länge, kolla Nisses bilder, ringa Carina och Anita denna lediga period, skäms hur dålig jag vart där.
Nu är iallafall Ubbe ledig fred-lörd ska bli mysigt.
Och ikväll är idol, Rabih ska faktiskt sjunga min och Ubbes låt och Erik ska rocka så detta kan man absolut inte missa.
puss på er där ute
--------
Glömde brödet i ugnen, skulle tagits ut 20 över den har nu vart på 25 min övertid, dom är svarta hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar