lördag 14 november 2009

Mår bättre:)

Denna helg har vi verkligen slöat så att min kropp ska kunna ta igen sig.
Jag har hinkat tranbärsjuice och ätit vitaminer för att hjälpa mina njurar.
Blödningarna har blivigt mindre.
Och har inte ont hela tiden, men kom lite hugg i sidan nu på kvällen, men absolut inte som det har varit, fi fan säger jag bara...

Och jag kom på varför läkaren aldrig ringde om mina provsvar i fredags, dumma jag alltså, kollade min patientbricka och där står mitt gamla telefon nummer och adress, så måste försöka ringa fixa det på måndag, ska iallafall upp tidigt och ringa min dr på vårdcentralen.

Ubbe har varit helt enorm gullig denna helg, har städat fixat och var super gullig emot mig TACK ÄLSKLING .

Igår hade han vart köpt go mat och hyrt tre filmer, städade och tände ljus och fixade och även ikväll:)

Och ingen öl till sporten heller, ifall jag skulle behöva åka in till sjukan, gulligt omtänksamt, små grejer kan betyda så mycket

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar