onsdag 2 december 2009

Varit rätt trist vara hemma




Fy vad jobbigt det varit denna gång att vara sjukskriven, hade absolut ingen lust vara hemma.
Har så inpräntat i huvudet att jag ska komma igång i livet så jag bara ruttnar på sitta.
Och blir inte bättre av att man inte får göra något..
Så typiskt man skulle få missfall just då och alla problem med det.
Och självklart så började min vän Carina jobba igen med oss, hon har pluggat och vart borta ett bra tag, har saknat henne på jobbet så sjukt mycket.
Ville ju vara där när hon kom tillbaks redan första dagen.
Men känns bättre, svullnar inte upp lika mycket nu och har inte ont längre, men blöder än.
Så hoppas verkligen jag kan komma nästa period, och att Carina jobbar då.
Och vet ni en annan sak, jag känner mig så där lagom kaxig att jag faktiskt vill och försöker ta tag i mina problem, en sak till på listan av saker som ska göras, ska träffa min goa vän Tessan som jag inte orkat träffa på länge pga av jag mått som jag gjort och gör.
Ska bli så underbart roligt, saknat henne enormt och när vi pratat så kan man undra hur jag tänkte, hon gillar mig precis som jag är och ser inte dom fel och brister som jag ser på mig själv, hon bara skrattar åt mina dumheter såklart;)
Likväl som jag älskar henne som hon är.
Nu jobbar Ubbe en natt till, sedan är han ledig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar