torsdag 3 december 2009

En trist dag men bättre, och äntligen helg för oss

Som alla andra dagar sista veckorna har det vart en riktig skit tråkig dag, fast har inte ont längre och blodet har minskat.
Känns som jag kollat allt man kan se på webbtv, kollat alla bloggar, spelat alla spel :(
Inatt pratade jag med Daniel W på messenger, riktigt skoj, var ju inte igår direkt.
Ubbe går av nu på morgonen, så nu startar våran helg, ska bli så skönt få sällskap och få träffa min gubbe lite.
På lördag ska vi nog till Nina och Hasse om dom nu inte kommer förbi oss, ska ringas om det på fredag.
Ska bli så roligt, saknat min Nina.
Har börjat tänka mycket på julen, har absolut ingen julkänsla iår och vill inte fira, men ser ut som jag ska åka till mamma och Ubbe till Sussie, första julen på länge vi inte firar tillsammans, mn på detta sätt behöver vi kanske inte åka runt i flera dagar.
Ska ju även förbi min farmor och farfar.
Jul för mig har alltid vart STRESS hit dit, dålig ekonomi, jobb, städa fixa puhhhhh
Skulle vara skönt och bara vara hemma någon gång.
Men har man inga barn så får man anpassa sig.
Brukar ju vara så.
Jajaja 1 gång om året får man väl stå ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar