torsdag 17 december 2009

Fi fan vad snö det är.

Är så sjukt mycket snö nu.... vet inte hur många gånger vi vart ute skottat både på bak och framsida... och varje gång man går ut, så ser det ut som man inte gjort ett skit.

Idag har jag varit hos dr igen, en som jag velat gå till länge men inte orkat ta tag i, och nä vill ej berätta, men lanstinget betalar hela kalaset, så jag är skit glad.
Så nu har jag vart duktig igen och kommer ha fullt upp med detta hela år 2010 och även andra grejer.
Är totalt inställd på att 2010 är året då jag ska ta i allt och börja leva igen.
Så trött på att må dåligt, drabbar inte bara mig och min sambo utan alla jag tycker om och vill finnas för .
Så snart börjar helvets året med kämpa kämpa ;)

Så nä har inte gett upp det jag skrev tidigare att jag ska lösa små och stora saker hela tiden.
Har även tagit bort folk på facebook jag stört mig på och kommer ta bort fler, men handlar mest om sådana som inte respekterar att vissa skämt inte är okej , min kille hans familj och mitt jobb kan missuppfatta och det är det inte värt, älskar min gubbe trots allt;)
För respekterar man inte honom, respekterar man inte mig.
Och vad ska man med sådana vänner till?

Så japp förhoppningsvis är mina 5 års inlåsning och därefter 2-3 år av halvinlåsning i mitt eget hem snart över:)

2 kommentarer: