lördag 19 december 2009

Mys mys:)

Idag gick jag och ubbe upp vid 10:00 små städade och var ute och busade med Falcon i snön .
Vid 12:00 kom Ibbe förbi och han och Ubbe och en snubbe till åkte till norrköping för kolla på en bil till Ibbe.

Själv har jag kollat på tv, ringt mormor och morfar, ringt moster och lite annat, vart jätte mysigt. Jag är ju verkligen skit dålig på ringa och höra av mig, så käns skönt jag gjort det, och saknar dom enormt mycket, hade jag kunnat ha plats för deras husbil, hade dom fått bo här under sommaren den tid dom är hemma, men lite svårt ha i en carport tyvärr.

Annars mår jag bra, bara vanlig klagan och inte pga av det gamla vanliga psykiska, min ångest känns mycket bättre och jag känner att jag är i gång och viljan finns att börja leva.
Det få små saker jag tagit tag i , känns enormt stora för mig, livet känns lättare.

Igår hyrde vi film och satt titta, har kvar 2, man får hyra 3 i en vecka här i tumba, skit bra:)

Sedan vill jag skicka ut en jätte puss till min vän Nina som alltid finns där för mig, och just nu känns hon extra viktig, hon går igenom mycket som jag gör och jag kan lita på henne och få jag älskar som henne, och hon ger mig mycket stöd i mina nya kämpan och ger mig många bra tips och råd, jag är så lycklig lottad ha henne i mitt liv PÖZZZ

Vi har också fått upp dom 2 elementerna som var trasiga i badrum uppe och sovrummet, riktigt skönt , mögel ska dom komma kolla och även vattenmätaren och om det ev kan rinna vatten någonstans. jag har stor skrubbat toa badrummen tvättstugan och där man har sopor, överallt där dom kan tänkas kolla om det rinner vatten hihi.

Livet leker trots allt, och dec är full av mys mys i like:)

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ du är för go. Jag är lycklig att jag har dej i mitt liv med. Sitter här en morgon helt ensam i mitt hus och läser dina varma ord! känns helt underbart och I love you 2!

    Puss och kram

    SvaraRadera