tisdag 15 december 2009

Puhhhhhh

Shit, sista tiden bara kommer grej på grej.
Missfall och en massa läkarbesök och skit, sedan kom vatten räkningen och var på 4988kronor vilket måste vara galet, så massa ringa och skriva brev och kopiera gamla räkningar osv. (brukar normalt ligga på 500- 700)
På kvällen upptäkte vi att i varje hörn i sovrummet och i ena hörnet i gästrummet, är det mögel i taket.
På morgonen när jag skulle ringa om detta ringder det på dörren.
Där står en ung kille och säger, få inte panik men jag har kört in i eran bil...
Jag tacka för han var ärlig och sa ej min bil, men att gubben skulle höra av sig om han såg någe, för killen sa han kollat jätte noga.
Fick upp gubben ur sängen och tog borta massa snö och skit på bilen och japp där var en buckla, leta papper, ringa försäkringsbolag, komma på hur fan man skriver i dessa papper, puh
Så möglet fick vänta.
Killen fick tydligen körkortet i går och hade sladdat in i våran bil som stod parkerad utanför vårat hus, tycker faktiskt lite synd om honom, men tummen upp för att han var ärlig..
Sedan såg jag kvittot Ubbe handlat för på ica där står summa 666, jag bara garva, ja djävulens nummer var då passande just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar