söndag 6 december 2009

Tuff dag, men ett steg på vägen.

Idag var Janne här installerade sista på värme pumpen utav det vi kan göra själva, nu ska bara en elektriker komma.

Sedan har jag tagit tag i en sak jag tänkt göra länge, jag bröt med en människa som jag egentligen älskar, men som gett mig många sorger och sår i livet och som iallafall inte riktigt finns där för mig som personen borde.
Det gör ont, men nödvändigt.
Min högsta önskan är få barn och må bra, leva livet, och går inte om jag hela tiden har dessa stress moment runt mig och folk som inte vill mig väl.
Får hoppas jag fixar detta för min egen skull.
För jag älskar ju människan trots allt.
Men finns bara 1 sak nu och det är jag och mitt liv, mina djur, Örjan och dom som vill mig väl, mitt välmående.
Ska strax sova, ska upp tidigt imorgon.
I övrigt mår jag bra, blöder som sagt inte längre och inte ont:)
Sedan vill jag tacka 2 posetiva snubbar som fått mig tänka om Victor och Jens, så sjukt tacksam att få ta del av eran posetiva inställning, den smittar och jag har börjar tänka om, jag såg min gamla blogg, mina statusar på facebook och tänkte, jag ser allt negativt, försökt se det posetiva i det hela och må bra, och japp efter ett tags försök har jag lyckats rätt bra, och ja jag mår bra mycket bättre, tack för jag fått chansen lära k'änna er:)
KRAM på er alla . .

2 kommentarer:

  1. Men Gumman, skickar här lite styrke kramar till dej.

    Helt rätt man ska bara ha positiva vänner runt omkring sej!

    Jag vet hur du mår och jag är ledsen att jag inte kan göra mera för att få dej att må bättre men jag är övertygad om att din tid kommer!!

    Puss och kram och jag älskar dej!!! :)

    SvaraRadera
  2. Om någon gör något för mig vännen så är det du:)
    Älskar dig så enormt mycket, och det hoppas jag du förstår.
    Kan ej berätta om personen här, men du kanske redan fattar, får ringa annars PÖZZZZZZZ love you

    SvaraRadera