tisdag 1 december 2009

Har hon redan glömt..

Ja ni knasisar som läser min blogg, undrar nog om mitt löfte om att ta tag i saker i livet som jag ej orkat med.
Nu kommer en sak, jag beställde personbevis för id kort.
Mitt id kort gick ut 1995, och man är helt låst utan.
Precis i början då jag vart sjuk, skulle jag ta pass för åka till Tallin och det tog en heldag, jag bölade hela tiden vart aldrig nöjd, gick från ena stället till det andra.
Men nu har jag lärt mig hantera känslorna bättre, vist kommer jag må piss av se mig själv, gör jag alltid, men jag måste ha ett och jag tror jag kan fixa det bättre nu.
Så detta är ett stort steg för mig:)
Mycket jag tänkt börja med har jag lagt på is, ganska svårt fixa då man knappt får röra sig.
Men jag tycker jag är duktig, tycker inte ni det?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar