fredag 25 december 2009

Jojo God Jul

Alla ler och är så trevliga denna tid, även jag...
Men verkligehten är att jag gråter inombords , ingen i min familj varken ringde eller skicka ett sms och sagt god jul, och jag kunde ej ringa där alla var, eftersom den personen dom var hos har jag sagt upp bekantskapen med.
Men nu vet man vad man betyder för dom inte ett skit.
Och det roliga är att halva bunten som var där, tycker personen är knäpp med och pratar skit om personen med mig, falskt, kanske jag som är knäpp...
Och sedan en massa mer skit jag ej vill ta här, tänkte först vara tyst om detta, men skit samma, min blogg, mina känslor och folk gör ju detta så då får dom väl stå för det.
Men mina vänner har skickat sms och ringt som galningar, älskar er...
Vad vore jag utan er pözzzzz och god jul
Örjan och jag satt som sagt själva åt jul mat och titta tv, jätte mysigt, sedan var vi hos grannarna och spelade wii och tog en bira, vi var även där på morgon fika med lussebulle och glögg, dom är så underbara:)
Var så igång efter suttit mått piss hela kvällen, spelade wii så fick jag ett samtal som fick mig ner i skiten i gen, en person jag inte pratat med på ett år hörde av sig och var på en plats den inte borde vara på...
Blä skit jul, men 2010 är mitt år och fuck you som inte vill ta del av det, nu är det slut på snälla Alexzandra.
Extra stor puss till familjen folkrace för en trevlig jul:) och en ännu större puss till min bästa vän Nina som både skicka julkort smsa skicka godjul på data och hann ringa på jul;)
LÖV YOU

Nä natti natti bloggen får se om jag orkar ge dom jag ska fira hos i dagarna min tid...

2 kommentarer:

  1. Usch va ledsen jag blir för din skull när jag läser detta!!!

    Men jag hoppas att du är stark och varför måste man vara sin familj trogen när dom inte är det tillbaka. Familj är nått man föds in i och får inte bestämma själv. Man kan skaffa sej sin egen familj av vänner och dom får man ju iaf välja själv.

    Bamse kram och stor puss

    Love you

    SvaraRadera