lördag 2 oktober 2010

Livet känns riktigt bra:)

Allt känns riktigt bra trots massa skit runt om, men jag som person trivs bra, och det har jag inte gjort på många år.
Nu när jag äntligen fått svar och gjort om kosten och börjat få kontroll för få min kropp må bra och inte ha ont.
Att dom äntligen fattat någe är galet och man får hjälp.
21 okt ska jag in på rönken, får se vad det ger.
Har fortfarande problem med maten, har inte ont när jag äter, men äter jag minsta fel, kan jag få ont elller så spyr jag eller så är det diarre som gäller och då menar jag det forsar vatten dirre, förlåt för ärligheten haha
Som igår, vi åt köttfärsbiffar och sallad, jag var rätt trött på kyckling sallad och ris.
Men PANG så satt man på muggen:/ men som sagt man lär sig genom testa, så testar då jag är ledig.
Att jag inte kan äta som jag vill märks på mina byxor, men är jag inte ledsen över;) får hoppas det syns för andra snart hiihii:)
Som sagt mår toppen, känner mig mälmedveten, och vill ha förändring.
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar