lördag 9 januari 2010

Min älskade bästa bästa vän




På onsdagen ringde min vän Nina och skulle säga hej då och så innan hon skulle resa, ska vara borta över en månad:(

Och så började hon fnittra, ha din mobil på imorgon när du går upp..

Just mobilen sa jag, hihi jaaaaaaaaa sa hon filurigt.

Och just efter 16:00?

Så kl 16:00 ringde min kl, trött som fan efter jobbat och hade nog gärna velat sova någon timme till, men sjukt nyfiken som jag är gick jag upp , satte på mobilen och där fanns ett vackert kort, på mina kära vän Nina och hennes kille Hasse Nygifta :)

Dom hade gift sig i smyg och skickat mms till alla och skulle resa på smekmånad...

att jag inte fattat, vilken buse hon är, ville ju vara med när hon gifter sig, klasta ris, köra möhippa och hela altet, men nu ska vi på fest hos dom i sommar istället:)

Då fan ska jag ksta ris som hämd;) hahaha

Är så sjukt glad för deras skull, speciellt Ninas.

Hon är värd allt fint i livet och nu har hon fått en underbar man med:)

Sedan logga jag in på facebookj och där var fina Nina och Hasse igen och söta söta Michelle, gud vad jag älskar dom alla.

Grattis och all lycka till er.

PÖZZZZZZZZZ

1 kommentar:

  1. TACK VÄNNEN!

    Älskar dej så mkt och det värmer att läsa detta...

    Ha ha men i sommar ska vi festa.

    Puss och kram

    SvaraRadera