lördag 9 januari 2010

Jobbat 2 nätter förkyld

Gick på onsdagen kl 00:00 fick börja 21:00 om vi ville, men tänkte det kanske är dumt när jag inte känt mig hundra, bättre stå ut och sedan jobba en hel natt och sedan ha helgen krya på mig.
Så stod ut och dom andra med mig;) fan så jag hostat och snorat hahha, sorry kompisar.
Men vart skoj komma tillbaks och träffa alla efter vart borta så mycket, och så sjukt glad ha Carina där igen:)
En rolig grej med haha, vi har en tanta på fladder som brukar vara lite svår, hon gillar ej alla och kan upplevas lite butter, så folk kanske inte vågar skoja med henne alla gånger.
Men vi har tömning iallafall på jobbet kl 4:00 och då brukar man ta utav varandra och man säger tex, dina 07 tack.
så sa denna tant, kan jag få sex av dig, och knäpp som jag är bara sa jag, nä är inte det lite väl ta i, så pass bra känner vi inte varandra;) alla gap skrattade, var så oväntat hahahha. Även hon.
Efter det fråga hon efter 12or och jag sa jag har dom i handen, då svarade hon, bättre 12 i handen än i skogen, vilken skratt natt det vart:)
Bästa med jobba natt, när man blir så där övertrötts skrattig hela gänget:)
Pözz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar