fredag 29 januari 2010

Fröken som glömt blogga

Tjoho!!!
Jag vet jag vet...
Sista tiden har jag varit lite självupptagen, men man måste få vara även det ibland.
Men haft fullt upp med jobb, hemmet och dr besök och även fixat med en hemsida jag har hand om och gjort grannens data och roat mig på facebook hahha.

Jo vänner jag mår riktigt bra och jag kämpar och känner jag är på väg in i livet, jag har börjat säga ifrån mer, slutat bry mig så mycket om små saker, bokat upp dr besök i ett halvår nästan på olika ställen.
Har fortfarande inte kontakt med den jag bröt med och slutat ta in folk jag inte vill ha i mitt liv, och tagit kontakt mer, med några av mina gamla vänner, men långt kvar och kommer ta tid, efter vart hemma i så många år, tar det tid komma tillbaks och hoppas folk kan ta det lilla lugna och förstå det kan ta tid.

Min nya plan är att till sommaren och efter sommaren även träffa några av dom jag inte orkat träffa på länge, just nu har jag för mycket och vill inte ta vatten över huvudet.

Mitt dåliga självförtroende är bättre, men ej bra, men kämpar på även där.

Försöker jobba så mycket jag kan , utan sjukskriva mig, förra perioden jobba jag hela, men tog semester en natt för kunna gå till dr. jag är så duktig:)

Ja förutom dr och skit, så skrev jag äen hemmet, jo det har vart en massa problem här.
Vi fick mögel i tak nere i sovrummen och även i badrummet, ringde och visade sig att vi hade fukt hela sutterängväggen och där av mögel, i sovrummet har bara kommit yttligt eftersom det är dålig ventilation.
Sedan en helg kom det upp avlopps vatten i brunarna nere och det var bara tömma ut piss och skit i hinkar på baksidan FY BLÄ SPYa och sedan kom jouren och fixade det.
Sedan har vi fått radonmätningsdosor, vi fick problem med vattnet och fick en räkning på 5000 kr, som vi nu slipper betala JIHO.
Var tydligen en tryckventil i varmvatten beredaren..
Och nu är altantaket på framsidan över snöad och måste tömmas på snö, det är lite vågit haha.
Ja tycks aldrig sluta vara problem i huset 666 from hell;)
Men får hoppas det blir bättre med tiden, ska iallafall få ny kyl och frys snart:)

Japp det var lite från fröken Edbom, nu ska hon in kolla Ninas semester biler och semester blogg pözz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar