måndag 2 augusti 2010

Pisssssss

så jävla jävla besviken och sur och trött på allt just nu.
Inte nog med att det regnat som fan sedan första dagen på våran semester.
Sedan var Ubbe tvungen åka till sina föräldrar hjälpa till måla och fixa i huset dom köpt i småland, vilket jag förstår han vill göra, det som stör mig är att han inte är det ena syskonet, han ska alltid ställa upp, hämta hund, måla osv.
Ubbe jobbar jämt 6 dagar i veckan, vissa av hans syskon jobbar inte alls, och det är ändå min gubbe som får åka själv.
så nu sitter jag här ensam i regnet lever på makaroner och bacon eftersom det är så trist äta själv.
Motorn som skulle fixas är ingen idé fixa, för den hinner inte bli klar innan festivalen, så inte ens håga tävlingen blir av.
Saker vi skulle hunnit fixa på våran semester, alla besök vi skulle göra, allt blir försenat pga av detta.
Hade fler åkt, kanske han hade vart hemma någon dag tidigare.
Men nej, det där fixar min snälle gubbe,men men vi kanske får en vecka tillsammans iallafall TACK FÖR DET!!!!
Glöm att jag tänker ställa upp på er nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar