tisdag 27 juli 2010

SEMESTER:)

Ja så började vi våran semester och fy vad det regna första dagarna, men inget stoppar två galningar som längtat efter semester länge....
Så vi satte upp party tält väggar på altanen och satt sepla spel och grogga och lyssna på musik 2 dagar haha:)

Vi har även vart handlat räkmackor i Södertälje på kringlan idag, var iallafall hos hudterapeften där idag, as goda, men dyra 120 kr för 2 st.
Men man måste få unna sig:)

Örjan har börjat ta ut motorn ur folkracebilen och japp jag har hjälpt till:)
Måste ju få igång skiten till håga.

Ikväll ska här grillas, imorgon ska vi till mamma och kolla hennes nya lägenhet.
ska även försöka hinna med handla tills veckan Ubbe åker iväg.

Ska väl till Ibbe i nynäs med om vi hinner imorgon...
Massa göra på semestern, men mest hälsa på folk som man normalt aldrig hinner med.
Och ta tag i saker hemma.
Och japp vi röker som fan, efter allt helvete som vart detta år, ska jag bara njuta av allt jag vill denna semester, vägrar må piss, kan sluta efter, nu vet jag ju att jag kan:)
KRAMMMMMMMM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar