fredag 25 september 2009

Ska jag bli sjuk?

Hela min arbetsperiod kände jag att något var på gång, första natten svettades jag enormt och vart spyfärdig och haft ont i huvudet, men jag kämpade på, ville ej sjukskriva mig, så sista natten kändes det bra, idag kom snuvan och är varm och det känns när jag sväljer i näsa hals och även i öronen...
Kanske jag klarar mig???????? kanske bara trött. vi får se.
Värsta är ju att jag fyller år i morgon okej ska inte fira, men man vill ju vara frisk då.
Och Örjan ska tävla och sist kom han ju till C-final slutade på 19e plats av 130 så vore ju skoj se om det går lika bra nu, men mår jag piss imorgon får jag nog lov stanna hemma:(

Ett extra tecken på att jag kanske höll på bli dålig, hamnade allvarligt i gnabb tre gånger på jobbet, brukar inte säga ifrån så, men fick nog av idioter denna period, så hade rätten på min sida.
Kanske för jag mådde piss och var hundra jag skulle göra hela perioden och bara inte pallade, vem vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar