torsdag 24 september 2009

Kändisdjungeln








Såpa nörd som jag är så följer jag kändisarna i djungeln nästan slaviskt, missar jag tar jag igen mig på tv4play på deras hemsida.
Blir sjukt imponerad över vad dessa kändisar kan tänka sig göra för lite tv tid, många av dom ligger inte i tiden, eller vill fram i ljuset.. tror knappast dom gör det för välgörenheten.
Jag har sedan dag 1 hoppats på att Pippi och Thorleif ska åka ut, klarar bara inte av människorna..
Pippi pga av hennes röst och att hon är så tråkig, men vart impad av henne när hon faktiskt åt råtta och mycket därtill...
Thorleif, men herre gud HJÄLP elakt dömma ut folk, men vilken super nörd han är, och om det är något jag har svårt för så är det fula tänder, så klarar verkligen inte av att titta på människan, eller lyssna på honom ,varken när han pratar eller sjunger sina dansbands dängor puhhhhh.
Raffe... DRAMA DRAMA DRAMA QUEEN... orka, skönt han åkte.
MikkeyDee han är kung, alltid vart i mina ögon... men inte så konstigt med tanke på min musik smak, men här har han även bevisat sig vara tuff och en underbar människa.
Jannike, tänkte i början åh herre gud hur ska detta gå, men bruden impar...
KarlPetter gullegrisen vilket charmtroll... behövs knappast säga mer...
Sedan FAN FAN FAN att Bengt Frithiofsson åkte hem, bara älskar denna knasiga fulla människa eller vad han nu är, så sjukt roligt se honom, bara älskade scenen då han hade en glasbubbla över huvudet och spottade ut mask lite små lullig hahahha
Katarina med H fick en känna sig som 8 år igen framför lilla sportspegeln vilken nostalgi tripp, men kanske inte så skoj titta på i längden i en djungel.
Kenneth Andersson, håller med Pippi, hans fru kan känna sig lycklig, kanske ingen babe som hon säger, men absolut inte ful, men vilken man vilken personlighet...
Men mina största snyft Ann Slöderlund och Catarina Hurtig
Bara älskar brudarna, hejade sjukt mycket på dom. Catarina Gucci bruden som åt varanpenis och daggmaskar.
Ann så enorm karisma, alltid tyckt hon är så vacker både till utseende och personlighet, en människa som lyser upp..
Kommer sakna dessa brudar enormt, så trist dom inte vann, fast dom tre sista är inte helt fel dom heller:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar