tisdag 6 april 2010

Nu ska spök kistan säljas






























Denna kista har vart problem sedan vi flyttade in här.
Vaknade mitt inatten av att jag kände mig instängd i kistan, kände verkligen hur jag rev i trä. höll på länge innan jag skrek åt Örjan att tända lampan, var så hundra på att jag var hemma och inte sov när detta skede,rev i ca 3 minuter innan jag ropa.
En som var här rensade spöken, utan att veta något detta, sa direkt elda kistan, ni vill inte veta vad som hänt med den och vad deb för med sig, och i varje rum den ståt har det rummet spökat.Och hon gick direkt emot rummet där den stod.
Och nu när jag ska fota den så går det bara inte att få med orber ( ljus sken som man tror är andliga väsen)
Men säljas det ska den, kan bara inte elda den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar