söndag 21 februari 2010

Örjan eller ett spöke det är frågan....

Här om dagen stod jag plockade ur diskmaskinen, där självklart alla glas och muggar står upp och ner, och skulle dom inte göra det, så skulle jag inte sätta dom i skåpet.
När jag var klar skulle jag hälla upp kaffe till mig och Örjan , tar ut en kopp och den är full i vatten så jag får allt över mig(ett helt glas).
Roliga är att bara jag vart i köket själv innan, men självklart kommer Örjan in just när jag får allt vatten över mig..
Och får sig ett gott skratt
Jag frågade självklart honom om han vart lite busig ?men han såg lika chockad ut han.
Dagen efter kom jag hem först från jobbet, så tog ut Falcon, duschade, satt vid datan en stund, sedan kom Örjan hem och han fråga om vi skulle röka, så vi gick ut.
När jag ska ta upp mina cigg, så är det ett stor jävla snöboll i min ficka
Så mina cigg var dygnvåta och även min mobil och nya hemtelefonen, som tur är så klarade sig telefonerna.
Men var as mycket snö....
Örjan skratta gott och jag frågade samma igen, trots jag vet han inte vart i närheten, har du vart lite lustig och lagt snö i min ficka?
Men hallå vad tror du om mig , fick jag till svar....
Spökar det? Är det Örjan, eller är jag bara mer galen än vanligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar